Известие

Collapse
No announcement yet.

побългарения АР 33, 1.7, 8 кл

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • побългарения АР 33, 1.7, 8 кл

    Колеги здравейте, първо да се похваля, че моята чума вече тръгна и работи съвсем прилично. Остава ми да досглобя капаци и други такива естетизми и точно за това се интересувм от:
    1. Къде се връзва оборотомера на 33, 1.7 8 кл. / "делко" или бобина/
    2. Къде се закрепва кутията с дебитомера / евентуално снимка /.
    А пък и забравих да споделя каква глупост направих като налях масло от "Шел". Подвадох се че било за коли на газ а и по истинско от предлаганото по магазините в Пз 'селения' и сега до 60градуса е ОК. с 4 бара налягане и след това - ела да чуеш концерт за клапан и хидравлик в шел минор.
    Айде стига глупости. Чакам точна помощ от колегите!

  • #2
    Оборотомер...

    Преди време на бившата ми 33-ка,сменях двигател 1.8 TD с 1.7IE 8кл, и съм се сблъсквал с тези проблеми.
    1.Оборотомера е свързан с един датчик-осезател който се намира над страничната пропка за доливане в ск.кутия и е около 10см пласмасово тяло-черно на цвят. Обикновено са 2кабела и ширмовка.
    2.Дебитомера е сребриста алум.кутия и се монтира между всмукателната тръба с дросела и възд.филтър посредством специални гофрирани каучукови маркучи!
    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

    Comment


    • #3
      Re: Оборотомер...

      Първоначално публикувано от JORDI
      Преди време на бившата ми 33-ка,сменях двигател 1.8 TD с 1.7IE 8кл, и съм се сблъсквал с тези проблеми.
      1.Оборотомера е свързан с един датчик-осезател който се намира над страничната пропка за доливане в ск.кутия и е около 10см пласмасово тяло-черно на цвят. Обикновено са 2кабела и ширмовка.
      2.Дебитомера е сребриста алум.кутия и се монтира между всмукателната тръба с дросела и възд.филтър посредством специални гофрирани каучукови маркучи!
      Ясно за дебитомера, а какво го позиционира защото виждам три болта, но следствие побългаренията нямям къде да ги закрепя и тои си виси свободно, което е проблем..
      Помагай!
      Мерси предварително!

      Comment


      • #4
        Дебитомера!!!

        Точно с три болта/с гумени тампончетра и метални втулчици/ се хваща дебитомера към една П-образна ламаринена стойка,която пък е хваната за преградата точно пред акумулатора!!!
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #5
          Re: Оборотомер...

          Първоначално публикувано от JORDI
          1.Оборотомера е свързан с един датчик-осезател който се намира над страничната пропка за доливане в ск.кутия и е около 10см пласмасово тяло-черно на цвят.
          тук си малко в грешка,това е скоростомера не оборотомера

          Comment


          • #6
            Re: Дебитомера!!!

            Първоначално публикувано от JORDI
            Точно с три болта/с гумени тампончетра и метални втулчици/ се хваща дебитомера към една П-образна ламаринена стойка,която пък е хваната за преградата точно пред акумулатора!!!
            AAAA, коегата мерси много, а онова другото наистина е за скоростомера.
            Как стои въпроса с оборотомера?

            Comment


            • #7
              OK...Грешка!

              Сори.колеги...Това е за скоростомера ,а за оборотомера доколкото имам памет отиваше кабел,завършващ с много специфичен куплунг към делкото отстрани.Мисля,че кабела беше и доста дебел!!! Пак се извинявам за недоразумението,но минаха повече от 5-6 години от тогава!
              Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

              Comment


              • #8
                Re: OK...Грешка!

                Първоначално публикувано от JORDI
                Сори.колеги...Това е за скоростомера ,а за оборотомера доколкото имам памет отиваше кабел,завършващ с много специфичен куплунг към делкото отстрани.Мисля,че кабела беше и доста дебел!!! Пак се извинявам за недоразумението,но минаха повече от 5-6 години от тогава!
                Пак си в грешка, кабела за оборотомера е от бобината бял на цвят, взима се от минуса на бобината
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Re

                  Значи паметта ми е изневерила,дайте му по-точна информация на момчето , но когато сменях инсталацията с мултицета си прогонвах кабелаците и имаше връзка м/у пътечките на оборотомера на арматурното табло с кабела,който влиза в делкото,май беше двужилен.
                  Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                  Comment

                  Working...
                  X